Mesin Kopi Arissto di Hotel Maya, Kuala Lumpur

Mesin Kopi Arissto dalam bilik hotel

Sejujurnya baru pertama kali saya dengar nama dan tahu kewujudan Hotel Maya ni. Rupanya hotel 5 bintang. Oleh sebab mesin kopi Arissto, saya ter ambil tahu berkenaan Hotel Maya ni. Good marketing jugak tu bagi Hotel Maya. Berapa ramai agen Arissto yang ada kat Malaysia ni kan? Kumpulan agen tu pulak share dalam grup besar agen. Free marketing. Semua prospek kat dalam grup tu. Macam saya la. Tetiba tertarik nak google pasal Hotel Maya. Wowww wwooow!

InshaAllah, ada keizinan dan rezeki daripada Allah swt, boleh cuba check in Hotel Maya for short vacation, bawa anak-anak.



Hotel Maya
Sumber gambar : booking.com

Mesin kopi Arissto ni sesuai diletakkan di semua jenis hotel dan homestay, tak semestinya hotel 5 bintang je. Kenapa saya cakap macam tu? Sebab mesin kopi Arissto ni, anda tak perlu beli. Hanya sewa sahaja, RM1 sebulan. Ya betul, SEWA RM1 SEBULAN.

Untuk pakej hotel ni, special sikit. boleh dapat diskaun lagi. Nak tahu lebih detail, kena la hubungi saya di talian 014-314 3991 atau Whatsapp nombor yang sama. Atau terus je klik wasap link ini WhatsApp 014-3143991



Post a Comment

0 Comments